החברה הצמחונית שלי

יום שלישי, 8 במרץ 2011

התחלה לא מעניינת

היפה שלי ואני יוצאים ביחד כבר קרוב לשנה, ההתחלה דומה אני מניח לכל קשר בחבלי לידתו אוסף של דייטים גישושים הכל פרט לאמת מחרידה אחת, היא צמחונית! איך מסבירים את זה להורים, מה יגידו החברים, כבר היה עדיף שתיהיה מעריצה שרופה של אבי ביטר, או ג'סטין ביבר. צימחונית איך אפשר לתמרן את זה?
אני בטוח שכל מי שיקרא את המילים האלה יחשוב שאני מגזים לחלוטין אבל עליו להכיר את הנפש הפועלת.
זו תמונה "בארוחה ברברית" במסעדת NG בנווה צדק לכל מי שאוהב את החיות שלו מתות ועשויות למחצה המקום זה הוא סוג של גן עדן. כתבה על ארוחה ברברית ב-NG
הרבה פעמים בחיי יצא לי להגיד את המשפט "זה מה שהאוכל אוכל" על סלטים ומנות צמחוניות ולא דמיינתי אפילו שיום אחד אני ידחוף את גבולות היצירתיות רק כדי לגוון את התפריט של בחורה אחת שאיבדה את דרכה וסטתה הישר לתהום הנשייה של הצמחונות.
בכול זאת אני חייב להודות  שהאתגר כלומר היצירה של מנות צמחוניות חדשות ומעניינות מסב לי הנאה רבה, ועיטים  רבות אני מופתע לטובה מהתוצאה.
הפוסטים הבאים שיפורסמו בבלוג זה יכללו "מתכוני על" צמחוניים כמובן שאני מקווה שלא תאבדו את דרככם בגללם....

5 תגובות:

  1. אני כבר סקרנית מה המתכון הבא....

    השבמחק
  2. משעשע ביותר!
    בדיוק קישור לאתר קולינריה שחצי מהאתר, עידו (אני) הפך להיות צמחוני בחודשיים האחרונים. בדיוק חודשיים היום.

    השבמחק
  3. עד שהעפת את התמונה הזאת מהפייסבוק, עכשיו היא נתקעה פה... :) ומניסיון יש למה לחכות... טעים טעים טעים!!! I am one lucky girl

    השבמחק
  4. אח, איזו ארוחה!
    צריך ללכת לשם שוב.
    אני הצלחתי להמיר צמחונית לקרניבורית, שמור לי מקום בגן עדן

    השבמחק